Powiat Toruński bez barier

Menu dodatkowe

Treść strony

JAK DOKONAĆ ZGŁOSZENIA?

Aby skorzystać z usług Urzędu, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN lub środków wspierających komunikowanie się), należy co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem wypełnić formularz zgłoszeniowy i po wypełnieniu odesłać jedną z wybranych metod:

  1. pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 100
  2. faksem – tel. 56 662 88 89
  3. telefonicznie, przy pomocy osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie – tel. 56 662 88 88
  4. pocztą elektroniczną – e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
  5. za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej-  www.epuap.gov.pl
  6. lub dostarczyć osobiście – Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 100 (Kancelaria ogólna)  

ZAŁATWIANIE SPRAWY PRZY POMOCY OSOBY PRZYBRANEJ

Osoba uprawniona w celu komunikowania się z urzędem może korzystać z pomocy osoby przybranej, tzn. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu porozumiewania się w załatwieniu spraw w Starostwie.

Telefoniczną informację o usłudze można uzyskać pod numerem telefonu: 56 662 88 88.

Zgłoszenie dotyczące bezpłatnej asysty tłumacza języka migowego

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.